mandag den 11. juli 2011

Scrapbooking makes me happy :-)

I sneaked into my scrapbook room for a couple of hours last night.
Jeg sneg mig ind på mit scrapværelse et par timer igår aftes.

And here's what I made - with pictures from http://www.laphotocabine.com/ 
- all taken in 2010.
Og her er hvad jeg lavede - et LO med billeder fra www.laphotocabine.com
- alle billeder er taget i 2010. 

The papers are from My Minds Eye, Sassafrass and Simple Stories, which I think is one of  my new favorite.
And then some ribbon and paperbird from Prima, metal embellishment and thickers from American Crafts, Cardstock from Bazzil, Bingo card from Jenni Bowlin, word stickers from My Minds Eye, text circle from Heidi Swapp and a kraft butterfly cut from the Silhouette.
Stitches done with some twine around the circle.

Funny how a color can make you happy - I have just loved yellow and orange on my scrapbook papers over the last couple of years. But I don't think I have any yellow clothes....
Hvor er det sjovt hvordan en farve kan gøre dig glad - jeg har bare elsket gul og orange på mine LO'er i de sidste par år. Men jeg tror ikke at jeg ejer et eneste stykke gult tøj !!

Happy birthday to my darling daughter Benedikte today - 14 years :-)
Tillykke med fødselsdagen til min dejlige datter Benedikte idag - 14 år Hurra :-)

Iben

2 kommentarer:

  1. SUPER fedt LO du igen har lavet. Skønne friske farver - og super sjove billeder.

    TILLYKKE med Benedikte.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot LO du har lavet:-)
    Tillykke med datteren.

    SvarSlet