lørdag den 23. juli 2011

Red, black and white...

Sometimes I find it nice to work with some other colors than I usually would go for. I pulled all the different red, black and white papers I had together with some silver and cream embellishments. With this kit I have now made several Layouts, and I kind of love the combination and result.
Nogen gange er der rart og udfordrende at bruge farver ud over det sædvanlige. Jeg fandt en masse forskellige røde og sort hvide mønster papirer frem, sammen med pynt i cream og sølv. Med dette kit har jeg nu lavet flere LO'er og jeg er faktisk blevet ret glad for både farve kombinationen og resultatet.


So my question for you today is: " What is your favorite color combination these days " ?
Så mit spørgsmål til dig idag er: " Hvad er din yndlings farve kombination" ?

Have a great week-end - God week-end.

Iben

2 kommentarer:

  1. Uuuuuhh... Kan godt forstå du er glad for resultatet. Det er rigtig flot:-) Med hensyn til farve kombination så er det godt nok et svært spørgsmål. Brun kan jo gå til næsten alle farver men tror at min favorit er brun/turkis eller brun/lyserød. God weekend;-)

    SvarSlet