fredag den 8. juli 2011

CHA goodies....

I don't mind not going for CHA this year....
Jeg har ikke noget imod ikke at tage til CHA i år.....

But I have to look at all my favorite companys blogs to watch all the wonderfull new things they are releasing ! I think theres quite a lot of stuff I can't live without.
Men jeg bliver simpelthen nødt til at følge med på mine favorit producenters blogs, for at se alle de vidunderlige nye ting de kommer ud med. Tror der er en del ting jeg ikke kan leve uden !

At the Studio Calico blog I have found these papers:
På Studio Calico bloggen har jeg fundet disse papirer:

LoveNotes1
CollectionPack_Calico
And butterflies are always welcome:
Og sommerfugle er altid velkomne:
ChipButterflies_Calico
And from my #1 favorite company American Crafts :
Og fra mit nummer 1 favorit firma American Crafts:
Daydreams
35601_WonderfulDay
35605_BlissfulDay
72025_Daydream_Sunny_Delights

Low Res AT plus AC

35562_Amy_HereAndThere
35559_Amy_FallingForYou
53249_Thickers_Goodness_Slate
77259_Bits_Die_Cut_Shapestif
And I know American Crafts will also release so many great new THICKERS and Albums.
Oh what to do :-)
Og jeg ved at American Crafts som altid vil komme ud med så mange lækre nye THICKERS  og Albums. Oh, hvad skal man dog gøre :-)

You see ? All great new products - hard to live without. And that was only 2 different manufactures....
Ser du ? Alt sammen skønne nye produkter - svære at leve uden. Og det var KUN fra 2 producenter...

Have a great week-end
God week-end hilsen

Iben

1 kommentar:

  1. He he...det er jo præcist som vi andre har det, søde Iben. Og jeg skal IKKE slippes løs til CHA eller noget lignede, for så går ikke bare fam. fallit...jeg tager hele banken med mig ;-)

    SvarSlet