mandag den 18. juli 2011

Family

Today we had a visit from the kids grandmother and 2 of their cousins - so nice to spend time together as a family. Laughter, play, good food and sunshine - it can't get much better !
I dag havde vi besøg af børnenes bedste og 2 af deres kusiner - så dejligt at bruge tid sammen som
en familie. Latter, leg, god mad og solskin - bedre kan det faktisk ikke blive.


This picture is also from last summer - I love to mix different text - handwritten and from the computer.
Products  from AC, Sassafrass, Jenni Bowlin & Prima.
Dette billede er også fra sidste sommer - jeg elsker at blande forskellig tekst - håndskrift og fra pc.
Produkter fra AC, Sassafrass, Jenni Bowlin og Prima.

I'm spending quite some time in my scraproom - but I can't show you any of this yet !
Jeg bruger en del tid på scrapværelset - men jeg kan ikke vise noget af det frem endnu !

Iben

1 kommentar:

  1. Hej Iben.
    Lækkert layout, specielt kan jeg godt lide din blanding af sværtning i lyse og mørke nuancer og så dit swirlmix af halvperler og blonder, mums :-) Måske låner jeg lige den idé en dag.
    Bitten

    SvarSlet