tirsdag den 12. juli 2011

More CHA favorites :-)

Uhhhh, I love the old Lost & Found collection from My Minds Eye - and the new one looks gorgeous too !
Uhh, jeg elsker den gamle Lost & Found kollektion fra My Minds Eye - og den nye ser også super ud !

Logo-LF2
This is my favorites from the new collection:
Dette er mine favoritter fra den nye kollektion:
MME-Summer2011_Breeze
MME-Summer2011_Sunshine
And their christmas collection looks yummy too:
Og deres jule serie ser også lækker ud:
MME-Summer2011_L&F Christmas2

And as I wrote yesterday - one of my new favorites must be http://www.simple-stories.com/ from which I bought papers when I was in the states in may/june this year.
Og som jeg skrev igår - en af mine nye favoritter må være www.simple-stories.com som jeg købte en hel del papirer fra da jeg var i USA i maj/juni i år.

This is the first preview of their 4 new collections releasing at CHA:
Dette er det første kig på en af deres 4 nye kollektioner der udkommer på CHA:

Generations Logo
Gen_1802
Gen_1803

Gen_Designer Cardstock
Generations Signature Elements
It's easy to see why there's a lot to love right ?
Det er nemt at se hvorfor jeg elsker det firma ikke sandt ?

I'm working hard on a big clean of in my scrap room - have already donated a BIG box of stuff to Tobias school, and I think theres a giveaway coming up too....
Jeg arbejder hårdt på at rydde op og sortere i mit nye scraprum - har allerede doneret en STOR flyttekasse med ting til Tobias' skole/SFO, og jeg føler at der er en Giveaway på vej...

Iben

1 kommentar:

  1. Ja og skulle du få for meget ellers så siger du bare til ;-)

    SvarSlet