onsdag den 27. juli 2011

Bright colors....

Both of todays Layouts have lots of bright colors - just the way I like it with my
pictures of our son Tobias.
Begge dagens LO'er har massere af klare farver - lige som jeg kan lide det sammen med
billeder af vores søn Tobias.


 The sun is shining again today - but after the hard gardening work yesterday
 I think I will take it easy today :-)
Solen skinner så skønt igen idag - men efter det hårde havearbejde igår,
så tror jeg at jeg tager en slapper idag :-)

Iben





1 kommentar:

  1. Skønne drenge LO's det grønne ark med stjerner har jeg også - til et LO med barnebarnet - men AK - du viser flere LO's de sidste par dage end jeg har fået lavet på TO år. Det er da bare for dårligt (af mig altså). Håber jeg snart finder tid og gnist til det igen - det går til gengæld fint med kortproduktion - det kan jeg ALTID finde tid til =0) TAK for din besked - vi må bede Haribo om at lave lakridsbamser - for Fifty køber jo kun bamseslik! God sommer og hils.

    SvarSlet