onsdag den 13. juli 2011

A little bit of this and that

First I must say that even though I do not have any babys any longer, this is just wonderfull:
Først  må jeg sige at selv om jeg ikke har nogen baby længere, så syntes jeg at dagens release er helt fantastisk: http://simplestories.typepad.com/simple_stories/2011/07/baby-steps.html

6a0120a6a1e222970c01538fcfa721970b-800wi
But my kids are older and I'm way to young to wish for grandkids yet so....
Men mine børn er jo ældre og jeg er simpelthen alt for ung til at ønske mig børnebørn endnu...

And both kids and adults love Disney - and after working on our Disney album from july 2009 forever and ever - it looks like I'm almost finished. Tobias loved meeting Goofy, Pluto and all the others.
Patterned paper from Basic Grey. Cardstock, ribbon, brads and stickers from American Crafts.
Og både børn og voksne elsker Disney - og efter at have arbejdet på vores Disney album fra juli 2009 forevigt og evigt, så ser det nu ud til at jeg næsten er færdig. Tobias elskede at møde alle de forskellige figurer.

Iben

Ingen kommentarer:

Send en kommentar