fredag den 11. november 2011

A very special day today....

It's a very special day today 11.11.11 :-)

And it's also my first day to post as a design team member for the
Scrapbook Adhesives by 3L blog.

Here's my project:


And if you'd like to see the step by step process for this winter wonderland card, you can
check it out at The Crafty Power blog.

I dag er jo en ganske særlig dag = 11.11.11
Og det er også den første dag hvor jeg poster som en del af
Scrapbook Adhesives By 3L's designteam.

Billedet viser mit bidrag idag - et vinter inspireret kort.
Har du lyst til at se trin for trin hvordan du selv kan lave det, så
kan du tjekke det ud på The Crafty Power blog.

Det er også en meget særlig dag - vores åbentbart meget frugtbare
røde hunkat Fie - har idag kl. 11.11 født den første af sine killinger !!
Og igen i min scrapreol.
Så er du interesseret i en killing omkring Valentines dag - så er vi
leveringsdygtige igen :-)

Iben

2 kommentarer:

  1. Fantastisk projekt Iben :-) Jeg får helt lyst til at komme i gang med "scrapperiet" - du var jo også min første læremester. Tak for inspirationen. Betina

    SvarSlet
  2. Det er bare et mega flot kort. Det gav lige et skud inspiration
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet