onsdag den 30. november 2011

Twisted sketch # 130 ...

It's wednesday again - and the A-team is showing what we have done with this weeks

I have had this photo laying around for 1½ year - and didn't know how to scrap it.
But then 5 minutes past midnight sunday - I ran to my scrapbook room and in 30 minutes
I put this layout together.....

I used a sheet of my favorite Amy Tangerine paper and other AC goodies.



Det er blevet onsdag igen - og det er A-teamet der viser hvad vi har fået ud af ugens skitse ovre hos http://www.twistedsketches.org/ .

Jeg har haft dette store rosen foto liggende i mere end 1½ år - og har ikke rigtig kunnet finde ud af hvordan jeg skulle scrappe det.
Men så søndag kl. 5 minutter over midnat så var ideén der.
Jeg sprang ned på scrapværelset og 30 minutter senere var LO'et færdigt.

Jeg har brugt et ark af mit yndlings Amy Tangerine papir + andre American Crafts goodies.
Alt er limet sammen med taperunner fra Scrapbook Adhesives by 3L.

Og så har jeg bestemt mig for at jeg i år vil forsøge mig med at blogge hver dag i december.
Jeg har jo forberedt en december daily / dagbog og så kan jeg jo passende få taget billeder og skrevet tekst til den hver dag.....


Blogger du også i december ?

Iben





2 kommentarer:

  1. Sikke et smukt layout med en super skøn blomst.. dejlig tekst der matcher blomsten så flot i farve.
    Det var godt nok hurtigt... jeg skal gerne bruge flere dage ;-)

    SvarSlet
  2. Flot LO med en smuk rose - sjovt en gang imellem med et LO uden personbilleder.

    SvarSlet