tirsdag den 1. november 2011

Smile - it's love......

Another orange and turquoise layout for the Scrapfestival :-)
Love, love, love that color combination.

And I love my husband Henrik - and today is his birthday.
So happy birthday to you Honey <3





Endnu et orange og tyrkis LO - lavet i forbindelse med Scrapsisters Festival.
Jeg elsker bare den farve kombination - og jeg elsker min Henrik som har fødselsdag idag :-)
Så tillykke til dig min skat !

Den store gule blomst på LO'et har jeg fået ideén til fra Pinterest, dejligt
når man får prøvet nogen af de ting af man pinner !
Den er lavet med en Martha Stewart hjørnepunch og 4 stykker
kvadratisk papir.

Iben


4 kommentarer:

  1. Lækkert LO og flot blomst .. :)

    SvarSlet
  2. Flot layout. Og tillykke med din mand.

    SvarSlet
  3. HAM kender jeg jo også lidt - så til lykke til Henrik. FINT LO - orange er jo ellers en lidt svær farve.

    SvarSlet