tirsdag den 15. november 2011

:-) ............

I kind of like the mix of white and cream that I saw on a lot of the
layouts for the Scrapbook Convention in October - and now I've given
it a try myself. I have used the same Prima template as with the tags the other day
+ some flowers, stitching and bling :-)




Efter at have set så mange flotte LO'er til Convention med farverne
hvid + creme - så fik jeg lyst til at prøve selv.
Jeg har brugt en af Prima skabelonerne som jeg også brugte til manilla mærkerne forleden.
Jeg har sprayet med glimmermist i farven OLD LACE.
Og så ellers blonde, blomster, syning og bling :-)

Er du blevet inspireret af noget du har set til Convention - eller en af de andre
scraptræf der har været her i efteråret ?

Iben

1 kommentar:

  1. Rigtig lækker Lo - Nu er jeg vist også blevet lidt inspireret med de farver, det ser rigtig flot ud

    SvarSlet