fredag den 7. oktober 2011

A lot to show......

The layout above was one I did for the monocromatic competition at the scrapbook
convention last week-end. The photos are my inlaws wedding pictures.
I really played with all my border punches and lots of pearls.

LO'et herover og under er et jeg lavede til sidste lørdags Monocromatisk udfordring til
Scrapbook Convention. Billederne er mine svigerforældres bryllups billeder.
Jeg har virkelig leget løs med nogle af mine favorit border punches + massere af perler.





The Christmas card I made for the Scrapfestival over at
http://www.scrapsisters.dk/ - a danish online forum and magazine.

Dette julekort har jeg lavet ud fra udfordringerne til
Scrapfestival hos www.scrapsisters.dk


This layout layout is one I made last night in the
scrapsisters cyber scrapclub.
I combined 7 challenges and added 3 bonus assignments = 10 points :-)

Dette layout lavede jeg igår aftes/nat i Scrapsisters online scrapklub.
Jeg kombinerede 7 udfordringer + 3 af denne uges bonus opgaver = 10 points :-)

Har 3 sæt billeder til at ligge på mit scrapbord - og udenfor øser det ned/hagler, så
måske man skulle scrappe videre i week-enden....

Hvad har du på programmet ?

Iben

1 kommentar:

  1. SÅ smukt med alle de hvide borter på det LO. Her er det OK vejr (endnu) - i dag står den på børnefødselsdag. I morgen er huset fuldt på mere end en måde - FULDT med flotte OSH-julekort - og fuldt med hjælpere der tæller og pakker kasser - det er helt "Julemandens værksted" =0) God weekend.

    SvarSlet