lørdag den 22. oktober 2011

Laura Ingalls Wilder....

Have been working on and off on this layout all day - and YES we
have sunshine today so the pictures could be taken outside :-)

And yes it's the original vintage bookcover I have glued down !





Har arbejdet sådan on / off på dette Scrapsisters Festival LO hele dagen.
Og sikke solen skinner idag - så billederne kunne heldigvis tages i haven...

Og ja, det er det originale vintage bogomslag jeg har limet på !

God week-end hilsen

Iben



2 kommentarer:

  1. Åh Iben dine lo er bare så skønne, unikke og nytænkende. Skal vi ikke snart have en scrap dag så jeg kan lure nogle af dine tricks af :o)

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt LO og nogle skønne minder. Og selvom vi ikke er jævnaldrende lyder det nøjagtig som min barndom. Jeg var 6 år gammel da vi fik vores første fjernsyn og ja der var kun børnetime 1 gang om dagen dengang. Og præcis de bøger du nævner var også mine yndlingsbøger - og begge mine pigers da de var gamle nok til at høre dem og senere selv læse dem. Jeg har også slugt serien på TV. TAK for din besked på OSHbloggen - Jamen jeg har skam din fine hilsen sammen med de kort der IKKE var julekort for at huske dem - derfor gik det galt under fotograferingen - GODT du så meldte dig så jeg kunne få det rettet på bloggen. =0)

    SvarSlet