mandag den 10. oktober 2011

Late night scrapping.....

Since I attended the Scrapsisters cyber crop last thursday - I have been
getting to bed past midnight EVERY NIGHT !
Last night was no different - but I did finish this layout:


Siden jeg deltog i Scrapsisters online crop  i torsdags er jeg først
kommet i seng efter midnat - HVER ENESTE AFTEN....

Men jeg bliver så grebet når jeg er igang med et nyt LO :-)
Ovenstående lavede jeg igår aftes.
Dejlige firserbilleder !

Kortene herunder var lige nogen hurtige nogen her til formiddag.
Det pink er allerede sendt til en veninde i USA


Nu må jeg så se som jeg kan holde dampen oppe - og få lavet noget i aften.
Klokken er kun 17.45 og jeg syntes allerede at jeg kan høre min seng kalde.

Iben

1 kommentar:

  1. hvor godt lavet (: Skal vi linke hinanden :D

    SvarSlet