torsdag den 29. september 2011

Convention oktober 2011

Pakker egne scrapsager + ting til bytte/salgs bordet.
Har en kurv med diverse scrapblade og bøger
+ en kasse med massere af lækkert American craft, pebbles, Imaginisce mm.
Heriblandt også en del lækre nye stempelsæt som jeg bare ikke får brugt selv.
+ nedenstående blok fra DCWV som jeg købte i USA i sommers, men kun har fået brugt nogle få ark af.
Derudover har jeg en Bind-it-all til salg + storkøb af "ringene" i str. 3/4" og 1" i mange lækre farver:
20 stk. for kun kr. 60,-


Her kan du se alle arkene der er i blokken:


Og nu glæder jeg mig bare ....

Iben

1 kommentar:

  1. Hej Iben. Tak for OSH kortene - de var fine og det var et hyggeligt lille brev - du må vise det nye bamsefamiliemedlem frem herinde ved lejlighed. Hils Tobias.

    SvarSlet