fredag den 2. september 2011

Almost week-end....

 So today I don't have any pictures for you - been busy cleaning and organizing all morning, and soon
I will leave for dinner with some wonderfull frinds - have a great week-end everybody.

I dag har jeg ingen billeder at dele med jeg - har haft travlt hele formiddagen med at gøre rent og
organisere/smide ud !! Snart skal jeg afsted til middag med nogle dejlige veninder = skønt.
Super god week-end til dig og dine :-)

*******
Billede fra butikken hvor man kan se hvordan stativerne står oven på hinanden 2 og 2 :-)
 
Efter lukningen af Multiscrap og nyindretning af eget scraprum kan jeg nu se at jeg har flere papirstativer end jeg selv har brug for.

Stativerne er hvidlakerede og med 12 "hylder" pr. stativ. Hver "hylde" har plads til 50-75 stk. papir/karton og 2 stativer kan stables oven på hinanden.

1 stativ koster kr. 400,- og 2 stk. kan fås for kr. 700,-

Kan medbringes fredag eller lørdag til Convention  Wink

Er du interesseret - så send en mail til ibenhojholdt@gmail.com

Reserveres og sælges efter "først til mølle" princippet...

Iben

Ingen kommentarer:

Send en kommentar